Bemutatkozás
A Green-Office Solution Korlátolt Felelősségű Társaság
2025. augusztus 31. napjával beolvad az IMG Office Korlátolt Felelősségű Társaságba.
Az Green Office Solution Kft. egy 2011-ben alakult vállalkozás, melyet az alapító tulajdonosok elsősorban az iroda ellátási piacon felmerülő beszerzésekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos igények magas színvonalú kielégítése miatt hoztak létre. Cégünk 100%-ig magyar tulajdonú.
Az Green Office Solution Kft. megalakításakor elsődleges célként azt tűztük ki magunk elé, hogy eleget téve cégfilozófiánknak – Ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon, minél rugalmasabban a legszélesebb termék- és szolgáltatás-portfólióval, még hatékonyabban szolgálhassuk ki.
Tevékenységünk nem korlátozódik egyetlen szakterületre. Küldetésünk, hogy partnereink igényeit, elképzeléseit megismerve, hosszú távú kapcsolatot kiépítve, a beszerzési illetve projekt-tevékenységek teljes folyamatában segítsük, és támogassuk megvalósításukat. Mindent megteszünk azért, hogy az eddig kialakult versenyszellemünk, dinamizmusunk, és szaktudásunk, minél több leendő ügyfelünk üzleti érdekét szolgálja, és cégünk a közigazgatási, államigazgatási piac egy jól teljesítő, nívós, és állandó szereplőjévé váljon.
Kiemelt működési területek
A teljesség igénye nélkül az alábbiakban megnevezzük azon ügyfeleinket ahol az elmúlt években aktív részvételünkkel, szakmai tapasztalatunkkal megtaláltuk a megfelelő megoldást az adott üzleti szituációban.
2016 évtől cégünk a több közbeszerzési keret megállapodás nyertes tagjaként minősített közbeszerzési szállítóvá vált irodai papírok, papíráruk, író- irodaszerek és irodatechnikai kellékanyag területeken.
Hisszük, hogy ez a modern felfogásban működő cég képes lesz minden vevői igény kielégítésére és hosszú távon is jelentős szereplője lesz a hazai iroda ellátó piacnak. A cégünknél dolgozó minden munkatárs ezt tekinti elsődleges céljának. Nem kereskedőként, beszállítóink értékesítési ügynökeként akarjuk termékeinket ügyfeleink számára értékesíteni, hanem partnereink iroda ellátási tanácsadójaként az igényüket felmérve a széles termékválasztékból a számukra legjobb megoldást kívánjuk megtalálni.
Webes áruházunk:
Segítségével partnereink sokkal gyorsabban, praktikusabban, bármikor leadhatják rendeléseiket. Használata egyszerű és könnyen elsajátítható. Rendelés során gyorsan és pontosan a megadott címre, az Önök asztalára eljuttatjuk a rendelt termékeket.
Jóváhagyó, kétszintű regisztráció és költséghelyes rendeléskezelés:
Olyan ügyfelek kiszolgálása során előnyös, ahol a beosztottak rendeléseit a vezetőnek szükséges engedélyezni, illetve ahol költséghelyenként limiteket szeretnének meghatározni
A webáruházba regisztrált ügyfél kérés esetén, kiemelt státuszszal jön létre. Belépést követően az oldalon alfelhasználókat regisztrálhat maga alá, majd meghatározhatja, hogy az adott felhasználó jogosult-e kosárba tenni terméket és közvetlen rendelést feladni.
Egyedi értékünk:
Fő célunknak nem a mennyiségi, hanem a minőségi kiszolgálást tartjuk. Ügyleteink életciklusa nem fejeződik be az átadás pillanatában, azokat Megrendelőink kívánságai szerint figyelemmel kísérjük, fejlesztésükre, modernizálásukra javaslatot teszünk. Fontosnak tartjuk, hogy az átadott termékek maximálisan kielégítsék Megrendelőink igényeit, melyet a tervezés fázisban, illetve az után is, kölcsönös kommunikáció alapján igyekszünk felmérni
Péter Tamás
ügyvezető
Green Office Solution Kft.